The Yomiuri Shimbun សរសេរថា Sony Corp. កំពុងស្ថិតក្នុងស្ថានភាពខាតបង់រ៉ាំរ៉ៃមួយ។ ក្រុមហ៊ុនអេឡិចត្រូនិក និងឧបករណ៍កម្សាន្តនៃប្រទេសជប៉ុន កំពុងមានជំងឺមួយនេះ ត្រូវបាន ប្រកាសថា បង្ខំចិត្តធ្វើការកែតម្រូវបន្ទាបថែមទៀត នូវប្រាក់ចំណូលរបស់ខ្លួន សម្រាប់ឆ្នាំសារពើពន្ធនេះ ដោយបានទម្លាក់ការខាតបង់ដ៏ធំនេះ ថាជាបញ្ហានៅក្នុងផ្នែកទូរស័ព្ទឆ្លាត។ ដើម្បីរកផ្លូវចេញពីចំណុចគ្រោះថ្នាក់នេះ ក្រុមហ៊ុនបានផ្តោតទៅលើធុរកិច្ចទូរស័ព្ទឆ្លាត តែវិនិច្ឆ័យមិនបានត្រឹមត្រូវអំពីចំណោលនៃការលក់។
ពាក់ព័ន្ធនឹងការវិនិច្ឆ័យខុសក្នុងធុរកិច្ចទូរស័ព្ទឆ្លាត លោក Kazuo Hirai ប្រធានក្រុមហ៊ុន Sony ទទួលស្គាល់ថា ក្រុមហ៊ុនតាមមិនទាន់ការដូរផ្លាស់នៅក្នុងវិស័យឧស្សាហកម្ម ដោយ“ក្រុមអ្នកផលិតទូរស័ព្ទឆ្លាតនៃប្រទេសចិន បានវាយលុកយ៉ាងខ្លាំង។ យើងមានកម្លាំងមិនគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីនឹងទប់ទល់សង្គ្រាមតម្លៃដែលកើនឡើងខ្លាំងទៅៗ បានទេ”។
ទីផ្សារទូរស័ព្ទឆ្លាត មានការដូរផ្លាស់យ៉ាងខ្លាំងនៅប៉ុន្មានឆ្នាំថ្មីៗ នេះ។ យោងតាមក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវរបស់សហរដ្ឋអាមេរិកIDC ក្រុមហ៊ុន Samsung Electronics Co. នៃកូរ៉េខាងត្បូង និង Apple Inc. របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ជាតួអង្គពីរធំជាងគេក្នុងធុរកិច្ចទូរស័ព្ទឆ្លាត តែបានខាតបង់សឹងតែ ១០% នៃចំណែកទីផ្សាររួមគ្នា ធៀបទៅកំឡុងពេលមុន។ ចំណែកទីផ្សារមួយដ៏ធំ បានធ្លាក់ចូលដៃនៃក្រុមហ៊ុន Xiaomi Inc. និង Huawei Technologies Co. នៃប្រទេសចិនដែលក្រុមហ៊ុនទាំងពីរបានផលិតទូរស័ព្ទឆ្លាតតម្លៃទាប។
ក្រុមហ៊ុន Sony មានគោលបំណងចង់ក្លាយជាតួអង្គទី ៣ នៅក្នុងឧស្សាហកម្មទូរស័ព្ទឆ្លាតនៃពិភពលោក តែក្រុមហ៊ុនមិនអាចទាំងដណ្តើមចំណែកទីផ្សារទី៥ បានផង ដោយសារតែគូប្រជែងចិនដ៏ខ្លាំងក្លា។ ធុរកិច្ចអេឡិចត្រូនិករបស់ Sony បានស្ថិតក្នុងតំបន់គ្រោះថ្នាក់បីឆ្នាំជាប់ៗ គ្នាហើយ។ ក្រុមទូរទស្សន៍មានផ្ទាំងបង្ហាញរូបភាពរាងសំប៉ែត ដែលជាស្នូលនៃធុរកិច្ច ក៏រងនូវឱនភាពមក១០ ឆ្នាំជាប់គ្នាដែរ។ គឺកិច្ចប្រជុំយុទ្ធសាស្ត្រសាជីវកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន កាលពីខែឧសភាឆ្នាំនេះ គឺទើបតែបួនខែសោះ ដែលក្រុមហ៊ុនបានតាំងជំហរយកធុរកិច្ចទូរស័ព្ទឆ្លាត ជាការវាយលុកសំខាន់ដើម្បីដណ្តើមនូវប្រៀបក្នុងការប្រកួតប្រជែង។
ក្នុងការព្យាករណ៍ដ៏រឹងមាំមួយសម្រាប់ឆ្នាំសារពើពន្ធដែលចប់ទៅនៅខែ មីនា ឆ្នាំ ២០១៥ ក្រុមហ៊ុនបានព្យាករណ៍ថា នឹងលក់បាន ៧,៨ ពាន់ពាន់លានយ៉េន ឬ ៧១ ពាន់លានដុល្លារ ដោយរំពឹងថា បាន ១,៥៣ ពាន់ពាន់លានយ៉េន ពីធុរកិច្ចគមនាគមន៍ ក្នុងនោះមានទូរស័ព្ទឆ្លាត ដែលត្រូវជា ២០% នៃការលក់ទាំងអស់ និង ២៦ ពាន់លានយ៉េន ជាប្រាក់ចំណេញប្រតិបត្តិការ។ ប៉ុន្តែ នៅត្រឹមខែកក្កដា ក្រុមហ៊ុន បានកាត់តម្រឹមការព្យាករណ៍លក់សម្រាប់ធុរកិច្ចគមនាគមន៍ចល័ត ចុះទៅដល់ ១,៣៦ ពាន់ពាន់លានយ៉េន និងកាត់ទស្សនវិស័យចំណេញទៅនៅសូន្យ៕